Gå till innehåll

Elev för en dag

Innan du gör ditt gymnasieval har du möjlighet att komma och hälsa på hos oss. Följ med en klass och testa livet som elev på Torsberg!

Så här går det till

• Programbesök
  • Promenad i och runt skolan
  • Lektioner
  • Lunch
  • Eventuellt ett träningspass med idrottsutbildning

Ta chansen att bekanta dig med våra lärare, lokaler och elever för att underlätta ditt val av skola och program.

Byggelev med hjälm och regel

Boka ett besök

Kontakta din närmaste studie- och yrkesvägledare på din grundskola och berätta vad du vill se, så tittar vi på några datum och syr vi ihop en innehållsrik dag som passar både dig och programmet. Du kan även fylla i formuläret så kontaktar vi dig!

Kontaktuppgifter

Om du idrottar, vill du testa ett träningspass med våra idrottsutbildningar?

Dina personuppgifter och din integritet
När du skickar in ett formulär med dina personuppgifter hamnar de i våra system och behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Läs om hur vi arbetar med dataskydd och hur vi behandlar inkomna personuppgifter på www.hufb.se/dataskydd